گزارش کار آموزی کارخانه تعمیرات اساسی واگن های باری 20 ص

فعالیت این شرکت در چهار زمینه 1 . تعمیر و باسازی واگن های مسافری و باری 2 . تعمیر و باسازی انواع چرخ های واگن های باری و مسافری 3 . شستشو واگن های مخزن دار 4 . تامین قطعات یدکی واگن های باری و مسافری ترمز دستی مطابق UIC چه شرایطی باید داشته باشد انواگزارش کار آموزی کارخانه تعمیرات اساسی واگن های باری 20 ص|50455135|ihm|گزارش کار آموزی,واگن های باری
پژوهشگر گرامی،شما با عنوان گزارش کار آموزی کارخانه تعمیرات اساسی واگن های باری 20 ص وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.

فعالیت این شرکت در چهار زمینه
1 . تعمیر و باسازی واگن های مسافری و باری
2 . تعمیر و باسازی انواع چرخ های واگن های باری و مسافری
3 . شستشو واگن های مخزن دار
4 . تامین قطعات یدکی واگن های باری و مسافری


ترمز دستی مطابق UIC چه شرایطی باید داشته باشد
انواع قلاب اتوماتیک واگنهای باری
وظیفه ی سوپاپ سه قلو در سیستم ترمز واگن چیست؟ شرح
دهید
انواع فنرهای لایه ای و ابعاد آن را ذکر کنید
جعبه یاتاقان چیست و چه وظیفهای به عهده دارد
عواملی که سبب بریدگی چرخ میشوند
انواع چرخ وسایل نقلیه ریلی
عوامل اصلی لقی بانداژ
انواع بوژی باری
مشخصات فنی واگنهای حمل بالاست و پودر آلومینیم
واگنهای حمل پودر آلومینیم ، شن کش و حمل بالاست
واگنهای مخزنی
ناوگان باری راهآهن ایران
بوژی واگنهای باری
بوژی واگنهای مسافری
طبقهبندی بوژیها حسب نوع واگن
فنرهای تعلیق spring
گهواره بوژی Bolste
معایب کاسه بوژی
وظائف کاسه بوژی
اجزاء مهم در ساختمان بوژی
اجزاء مهم در تعلیق واگن و بوژی
شستشوی واگنها
تعمیر و باسازی انواع چرخ های واگن باری و مسافری


و.....


تاریخچه اداره کل راه آهن تهران
در روز بیست و سوم مهرماه سال 1306 شمسی آئین گشایش آغاز ساختمان راه آهن سراسری ایران در محل
فعلی ایستگاههای تهران اهواز وبندر گز برگزار و اولین کلنگ آن به زمین زده شد. شهر تهران از عصر –
ناصرالدین شاه دارای راه آهن است که فابیوس بواتال بلژیکی آنرا بین تهران وشاه عبدالعظیم تاسیس کرد و
بمدت 99 سال امتیاز بهره برداری آنرا در اختیار داشت. عمارت تهران )ایستگاه( از پی تا سقف با آهن و سیمان
ساخته شده است و پنجره های آن تماما از برنز وآهن برونمای خارجی آن از سنگ سفید تراورتین است که از
معدن سنگ پل سفید استخراج گردیده


و در ساختمان ایستگاه 45 نفر مهندس کار کرده اند. در هفتاد شرکت
ساختمانی و صنعتی از 12 شرکت مختلف در مناقصه ساختمان آن شرکت کرده اند که گویا شرکتهای آلمانی
برنده و کار را به پایان رسانده اند لازم به ذکر است که ارتفاع ایستگاه تهران از سطح دریا 1117 متر است.
وسعت ایستگاه راه آهن تهران بطور تقریبی 174 هکتار میباشد که محدود است به خیابانهای شوش –
کشتارگاه )بهمن( بزرگراه بعثت وخیابان شهید رجائی. ازکل وسعت ایستگاه تهران مساحتی در حدود 30000
متر مربع به ایستگاه مسافری اختصاص دارد که شامل سالن انتظار و 5 سکوی مسافری است.






مطالب دیگر:
🔑پرسشنامه افسردگی بک 13سوالی ویرایش دوم🔑پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس 38 صفحه🔑بررسی نظریه های استرس و علل و منابع آن با تاکید بر نوجوانی🔑رویکردها و دیدگاه های مختلف در مورد استرس🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب 42 صفحه🔑دیدگاه های نظری در مورد اضطراب و روانشناختی اضطراب🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی 61 صفحه🔑دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 61 صفحه🔑جنبه های مختلف اضطراب اجتماعی و تصویر بالینی از فردی با اختلال اجتماعی🔑سبب شناسی اضطراب اجتماعی و بررسی دیدگاه های نظری آن🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 32 صفحه🔑نگرش بومی به خط مشی گذاری زیست محیطی🔑کتاب نظریه حلقه و مدول🔑خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر🔑پاورپوینت آشنايی با مبانی فلسفی و متدلوژيک تئوری سازمانی (Theory building) و پارادايم (Paradigm) در مديريت🔑کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتر اسماعیل خرم+حل المسائل🔑کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل🔑تبیین رویکرد ایرانی اسلامی جهت شکل گیری سیاست های زیست محیطی🔑کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه 58 صفحه🔑بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن بازار 94 صفحه🔑کارکردها و ضرورت وجود فن بازار و تفاوت آن با سایر بازارها🔑مدل های پیاده سازی فن بازار و عوامل موثر بر موفقیت آن